طالبان افغانستان هرات : افغانستان حمله هوایی نیروهای امریکایی در هرات فرمانده کلیدی شاخه انشعابی طالبان کشته شد : سخنگوی طالبان ظهر روز جمعه اعلام کرد که پس از سقوط شهر هرات به‌دست این گروه، محمداسماعیل خان، رهبر جهادی و فرمانده خیزش مردمی.. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. افغانستان میں امریکا کے فضائی حملے میں کار سوار حزب اسلامی کے کمانڈر غلام ربانی اپنے اہل خانہ سمیت جاں بحق ہوگئے۔ ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه میلیون مهاجر دیگر در آن. تشدید جنگ در افغانستان و پیش روی طالبان. تصرف قندهار و هرات، دومین و سومین شهرهای بزرگ این کشور، توسط طالبان در روزهای گذشته و سقوط امروز مزار شریف، چهارمین شهر بزرگ افغانستان، همزمان با سقوط چند شهر مهم در.

کابل پایتخت افغانستان و قندهار، هرات، مزار شریف و جلال‌آباد بزرگترین شهرهای این کشور است. Damn #joebiden dirty policies #افغانستان_تتحرر #افغانستان #طالبان #afghanistanunderattack #هرات pic.twitter.com/bifc4h5v3y. پیرو وقوع ناآرامی های اخیر در کشور افغانستان و پناه آوردن آوارگان افغانستانی به مرز میلک واقع در شهرستان. شهر هرات به دست طالبان سقوط کرد! پیش روی طالبان در افغانستان و تعطیلات کرونایی از مهمترین موضوعات روزنامه های امروز ایران هستند.

حمله طالبان در اوبه هرات با شکست مواجه شد خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency
حمله طالبان در اوبه هرات با شکست مواجه شد خبرگزاری شیعیان افغانستان Afghanistan Shia News Agency from af.shafaqna.com
سخنگوی گروه طالبان در افغانستان گفت، امنیت همه مکان‌ های دیپلماتیک از جمله کنسولگری ایران در هرات برقرار است. طالبان وارد شهر مزارشریف شدند. این کشور تاریخ مشترکی با برخی از کشورهای همسایه‌اش آغاز پادشاهی احمد شاه ابدالی در سال میلادی، آغاز تاریخ مستقل افغانستان است. شهر هرات به دست طالبان سقوط کرد! طالبان اگر افغانستان را به زور تصرف کنند، جامعه بین‌الملل آنان را به رسمیت شناخته نخواهند شناخت. افغانستان میں امریکا کے فضائی حملے میں کار سوار حزب اسلامی کے کمانڈر غلام ربانی اپنے اہل خانہ سمیت جاں بحق ہوگئے۔ تشدید جنگ در افغانستان و پیش روی طالبان. طالبان مقر لشگر و فرودگاه قندوز را هم تسخیر کرد؛ آمریکا:

مقام ها در ولایت هرات می پذیرند که طالبان به مراکز دو ولسوالی پشتون زرغون و غوریان شاخه انشعابی طالبان تحت فرمان ملا رسول در غرب افغانستان با طالبان تحت فرمان هبت الله می.

تصاویری از ورود نیروهای طالبان به شهر هرات افغانستان / فیلم. منابع آگاه به ایندیپندنت فارسی گفتند که عطا محمد نور، از رهبران حزب جمعیت اسلامی، از افغانستان خارج شده طالبان اسماعیل خان را در هرات اسیر کرد. عناصر #تروریستی #طالبان به نیروهای #پلیس در غرب #افغانستان یورش بردند.در پی درگیری سنی های تندروی طالبان و نیروهای پلیس در شهرستانِ «چشتِ» ولایت #هرات، در. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد. در پی تصرف هرات از سوی طالبان،‌ محمد اسماعیل خان، فرمانده نیروهای مردمی در این ولایت، تسلیم نیروهای جنگ در شمال افغانستان؛ جنگ‌جویان طالبان وارد شهر قندوز و سرپل شدند. تشدید جنگ در افغانستان و پیش روی طالبان. طالبان مقر لشگر و فرودگاه قندوز را هم تسخیر کرد؛ آمریکا: افغانستان یکی از کشورهای اسلامی است. طالبان وارد شهر مزارشریف شدند. کابل پایتخت افغانستان و قندهار، هرات، مزار شریف و جلال‌آباد بزرگترین شهرهای این کشور است. تصرف قندهار و هرات، دومین و سومین شهرهای بزرگ این کشور، توسط طالبان در روزهای گذشته و سقوط امروز مزار شریف، چهارمین شهر بزرگ افغانستان، همزمان با سقوط چند شهر مهم در. بدست گرفتن قدرت با سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد. مقام ها در ولایت هرات می پذیرند که طالبان به مراکز دو ولسوالی پشتون زرغون و غوریان شاخه انشعابی طالبان تحت فرمان ملا رسول در غرب افغانستان با طالبان تحت فرمان هبت الله می.

افغانستان، کشوری آسیایی با اکثریت مسلمان و دارای نظام جمهوری اسلامی است. افغانستان طی 24 ساعت گذشته شاهد فرار اشرف غنی از این کشور و تسلط طالبان بر ارگ بوده است و برخی کشورهای اعلام کردند که سفارت خود را در این کشور تعطیل می‌کنند. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. ادامه حملات طالبان در شمال و شرق افغانستان؛ «پَکتیا» و «پَکتیکا» در آستانه سقوط. تصرف قندهار و هرات، دومین و سومین شهرهای بزرگ این کشور، توسط طالبان در روزهای گذشته و سقوط امروز مزار شریف، چهارمین شهر بزرگ افغانستان، همزمان با سقوط چند شهر مهم در.

طالبان تستهدف مجددا بعثة الأمم المتحدة في هرات وحوش الفوركس
طالبان تستهدف مجددا بعثة الأمم المتحدة في هرات وحوش الفوركس from albilad.s3.me-south-1.amazonaws.com
ويوم الجمعة الماضي أعلنت حركة طالبان أن إسماعيل خان وعدد من كبار المسؤولين المدنيين والعسكريين في ولاية هرات شمال غربي أفغانستان استسلموا لها عقب سقوط مركز الولاية. عناصر #تروریستی #طالبان به نیروهای #پلیس در غرب #افغانستان یورش بردند.در پی درگیری سنی های تندروی طالبان و نیروهای پلیس در شهرستانِ «چشتِ» ولایت #هرات، در. شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. افغانستان طی 24 ساعت گذشته شاهد فرار اشرف غنی از این کشور و تسلط طالبان بر ارگ بوده است و برخی کشورهای اعلام کردند که سفارت خود را در این کشور تعطیل می‌کنند. Find and follow posts tagged افغانستان on tumblr. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. شهر هرات به دست طالبان سقوط کرد! طالبان مقر لشگر و فرودگاه قندوز را هم تسخیر کرد؛ آمریکا:

منابع آگاه به ایندیپندنت فارسی گفتند که عطا محمد نور، از رهبران حزب جمعیت اسلامی، از افغانستان خارج شده طالبان اسماعیل خان را در هرات اسیر کرد.

در پی تصرف هرات از سوی طالبان،‌ محمد اسماعیل خان، فرمانده نیروهای مردمی در این ولایت، تسلیم نیروهای جنگ در شمال افغانستان؛ جنگ‌جویان طالبان وارد شهر قندوز و سرپل شدند. گروه طالبان گفته است که پس از تصرف هرات از سوی این گروه محمد اسماعیل خان، عبدالرحمن رحمان، معاون وزارت داخله افغانستان، نبی احمدزی، فرمانده قول اردو/سپاه ظفر. رکوردشکنی آمار تدفین یک روزه در سقوط شهرهای بزرگ افغانستان از قندهار تا هرات و غزنی/فقط سه‌شهر به دست دولت. طالبان وارد شهر مزارشریف شدند. تلاش ارتش افغانستان برای بیرون راندن طالبان از ولایت هرات. کابل پایتخت افغانستان و قندهار، هرات، مزار شریف و جلال‌آباد بزرگترین شهرهای این کشور است. تصرف قندهار و هرات، دومین و سومین شهرهای بزرگ این کشور، توسط طالبان در روزهای گذشته و سقوط امروز مزار شریف، چهارمین شهر بزرگ افغانستان، همزمان با سقوط چند شهر مهم در. افغانستان طی 24 ساعت گذشته شاهد فرار اشرف غنی از این کشور و تسلط طالبان بر ارگ بوده است و برخی کشورهای اعلام کردند که سفارت خود را در این کشور تعطیل می‌کنند. نیروهای طالبان در صدد تصرف استان های افغانستان هستند. شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. ببینید | قول اشرف غنی به مردم افغانستان درباره طالبان. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای. بدست گرفتن قدرت با سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد.

ويوم الجمعة الماضي أعلنت حركة طالبان أن إسماعيل خان وعدد من كبار المسؤولين المدنيين والعسكريين في ولاية هرات شمال غربي أفغانستان استسلموا لها عقب سقوط مركز الولاية. تصاویری از ورود نیروهای طالبان به شهر هرات افغانستان / فیلم. طالبان وارد شهر مزارشریف شدند. رکوردشکنی آمار تدفین یک روزه در سقوط شهرهای بزرگ افغانستان از قندهار تا هرات و غزنی/فقط سه‌شهر به دست دولت. مزار شریف توسط طالبان سقوط کرد.

Ymavurloiojpem
Ymavurloiojpem from media.almayadeen.net
در پی تصرف هرات از سوی طالبان،‌ محمد اسماعیل خان، فرمانده نیروهای مردمی در این ولایت، تسلیم نیروهای جنگ در شمال افغانستان؛ جنگ‌جویان طالبان وارد شهر قندوز و سرپل شدند. افغانستان، کشوری آسیایی با اکثریت مسلمان و دارای نظام جمهوری اسلامی است. نیروهای طالبان در صدد تصرف استان های افغانستان هستند. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه میلیون مهاجر دیگر در آن. پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران. طالبان وارد شهر مزارشریف شدند. افغانستان طی 24 ساعت گذشته شاهد فرار اشرف غنی از این کشور و تسلط طالبان بر ارگ بوده است و برخی کشورهای اعلام کردند که سفارت خود را در این کشور تعطیل می‌کنند. یک کارشناس مسائل منطقه و افغانستان با اشاره به تحولات در افغانستان با بیان این که برخی عقلا می‌گویند ایران باید در برابر پیشروی طالبان در افغانستان و نیز به سمت مرزهای.

افغانستان یکی از کشورهای اسلامی است.

پیش روی طالبان در افغانستان و تعطیلات کرونایی از مهمترین موضوعات روزنامه های امروز ایران هستند. Find and follow posts tagged افغانستان on tumblr. از ۳۴ولایت افغانستان، اکنون مرکزهای ۲۱ولایت بدست طالبان افتاده‌اند و حکومت تنها مرکزهای ۱۳ولایت را فرهاد غظیمی، والی بلخ می‌گوید که طالبان بامداد روز شنبه از طرف شمال و غرب. ادامه حملات طالبان در شمال و شرق افغانستان؛ «پَکتیا» و «پَکتیکا» در آستانه سقوط. منابع آگاه به ایندیپندنت فارسی گفتند که عطا محمد نور، از رهبران حزب جمعیت اسلامی، از افغانستان خارج شده طالبان اسماعیل خان را در هرات اسیر کرد. تشدید جنگ در افغانستان و پیش روی طالبان. طالبان اگر افغانستان را به زور تصرف کنند، جامعه بین‌الملل آنان را به رسمیت شناخته نخواهند شناخت. نیروهای طالبان در صدد تصرف استان های افغانستان هستند. شهر میمنه مرکز ولایت فاریاب افغانستان به دست طالبان افتاد. ورود پناهجویان تازه افغان به ایران علاوه بر حضور سه میلیون مهاجر دیگر در آن. دومین شهر استراتژیک افغانستان به‌دست طالبان سقوط کرد. بدست گرفتن قدرت با سقوط شهرهای بزرگ افغانستان؛ قندهار و لشکرگاه پس از هرات به دست طالبان افتاد. پیامد‌های مخرب موج سوم پناهجویان افغانستان برای ایران.